Atenció al client
De dilluns a divendres de 9 a 20 h. Dissabtes de 9 a 14 h (excepte festius).
Veritas ofereix una àmplia selecció de refrescos amb una varietat de gustos irresistibles: taronja i llimona, poma, nabius, cola, gingebre i molts més.
Avui et presentem una comparació entre les etiquetes de dos refrescos: un d’ecològic de taronja i llimona i un altre d’una marca molt popular a Espanya, que es troba als grans supermercats.
La diferència és notable, no només en termes de la quantitat d’ingredients utilitzats, sinó també quant a la qualitat. El refresc ecològic garanteix que és lliure de transgènics o organismes modificats genèticament. Així mateix, el nombre d’additius autoritzats és considerablement inferior en comparació amb la producció no ecològica; mentre que aquesta última permet utilitzar fins a 322 additius, en ecològic únicament se’n permeten 83.
Un altre avantatge important de la beguda ecològica radica en les fruites utilitzades per obtenir-ne el suc, ja que són lliures de residus de pesticides i fertilitzants químics. I gràcies al cultiu ecològic, es promou el manteniment de la biodiversitat i es redueix la contaminació.
Al gràfic, es mostra que la versió ecològica conté un nombre més alt de calories i sucres; amb tot, és important tenir en compte que això es deu al superior percentatge de matèria primera utilitzada i que els sucres presents no són afegits, sinó naturalment presents en la fruita.
A més, segons la Dra. Dolores Raigón en el seu llibre Manual de la nutrición ecológica. De la molécula al plato, les fruites cítriques cultivades de manera ecològica són més dolces i contenen una quantitat més gran d’antioxidants, la qual cosa les fa més nutritives.
Ingredients: Suc de fruites a base de concentrat (suc de poma 60%, suc de taronja 10% i suc de llimona 1%), aigua amb gas, aroma natural de taronja i llimona.
D’agricultura ecològica.
Ingredients: Aigua carbonatada, 8% de suc de taronja a partir de concentrat, sucre, acidulants (àcid cítric i àcid màlic), estabilitzants (E-414, E-444 i E-445), edulcorants (E-950, aspartam i E-959), conservador (E-202), corrector d’acidesa (citrats de sodi), aromes naturals de taronja i altres aromes naturals, antioxidant (àcid ascòrbic) i colorant (carotens).
Conté una font de fenilalanina.
Si t’ha agradat aquest article, descobreix més aquí!
A les nostres botigues, oferim una àmplia varietat de salsitxes...
A les nostres botigues disposem d’una àmplia gamma de productes...
Hem comparat l’etiqueta de les nostres croquetes de pollastre de...
Al nostre obrador de Lliçà d’Amunt (Barcelona), elaborem de manera...