Ara a Veritas

Obrim dos nous supermercats a Estepona (Màlaga)

Aquest 2024, arribem a Andalusia! El 21 de març inaugurem el nostre primer supermercat Veritas a El Paradíso – Estepona, Màlaga. Tres setmanes després, l’11 d’abril, obrirem el nostre segon supermercat al parc comercial Estepona Park. Amb aquestes obertures arribem per primera vegada a Andalusia, després de més de 20 anys de trajectòria com a líders en compromís amb la salut de les persones i la sostenibilitat a Espanya.

Veritas El Paraíso – Estepona

Per a nosaltres, l’arribada a Andalusia, que comportarà la creació de 17 nous llocs de treball, suposa un pas endavant en el nostre pla d’expansió. Es tracta d’una zona geogràfica amb un alt potencial on podrem continuar sent la nostra millor versió portant una alimentació ecològica a totes les llars.

La nova botiga Veritas es troba a l’N-340, 29688 El Paraíso, Màlaga. És un centre de més de 400 metres quadrats que oferirà una varietat de més de 6.000 productes amb certificació ecològica, amb una aposta clara pel producte de proximitat i de temporada, amb espais amplis on es podrà comprar còmodament i una zona exterior d’aparcament.

Obrim de dilluns a dissabte, amb horari d’hivern de 9.00 h a 21.00 h i horari d’estiu, a partir de l’1 de juny, de 9.00 h a 21.30 h.

A Veritas reafirmem el nostre compromís amb la sostenibilitat i l’economia circular. Per aquest motiu, el nostre supermercat a El Paraíso – Estepona serà una botiga que disposarà d’un sistema de plaques fotovoltaiques per aprofitar l’energia solar. A més a més, adoptarem una filosofia de segona vida, fent servir material reciclat de botigues tancades per a elements com neveres, evaporadors, condensadors, climatització, forn, congelador, cortina d’aire, quadres elèctrics, megafonia i celler.

El segon punt de venda està situat al centre comercial d’Estepona Park, a l’avinguda Juan Carlos I, 150, al costat de l’estadi d’atletisme i l’auditori municipal Felipe VI. Serà una botiga de 372 metres quadrats i, en aquest cas, la inauguració serà l’11 d’abril, coincidint amb l’obertura del parc comercial.     

Igual que la botiga d’El Paradíso – Estepona, el nostre horari comercial serà de dilluns a dissabte, a l’hivern de 9.00 h a 21.00 h i a l’estiu, a partir de l’1 de juny, de 9.00 h a 21.30 h.

A Veritas creiem decididament en un model ecològic en el qual tots els productes agrícoles estan cultivats sense adobs ni pesticides de síntesi química. De fet, tota la nostra oferta d’aliments té certificació ecològica i és sostenible i socialment justa. Per a aquests dos nous punts de venda, comptem  amb proveïdors de Coín, Alhaurín de la Torre i la mateixa Estepona, a més d’algunes localitats de l’Axarquia.

Volem compartir aquest moment important amb tu! Per això, et convidem a unir-te a nosaltres en les inauguracions de les noves botigues d’Estepona. Podràs gaudir d’un 10% de descompte en compres superiors a 10 euros i, a més, durant els primers dies, hi haurà altres ofertes, promocions i degustacions de productes ecològics a la botiga. No t’ho perdis!

Vols conèixer més notícies sobre Veritas? Fes clic aquí.

Contingut relacionat

  • Ara a Veritas

Obrim un nou supermercat a Palma

El dijous 16 de desembre inaugurem un nou supermercat a...

  • Ara a Veritas

Reobrim Veritas  Mandri després d’una reforma  integral

El mes de març passat, la botiga Veritas del carrer Mandri va...

  • Ara a Veritas

Obrim un nou supermercat a Arenys de Mar

El dijous 6 de juliol inaugurem un nou supermercat a...

  • Ara a Veritas

Obrim un nou supermercat ecològic a Molins de Rei

Seguim fent realitat el nostre compromís amb el producte ecològic...