
Atenció al client
Horari: Dl-Dv: 9h-20h Ds: 9h-14h
(excepte festius)
(+34) 930 346 443

Compra en línia

Veritas
Teníem el somni de millorar el món, i per això quatre famílies catalanes van fundar Veritas el 2002, amb l’objectiu d’acostar a totes les famílies la millor alimentació.
Prova d’això és la renovació de la nostra marca pròpia. No només pel que fa al disseny, creadors o missatges, sinó per la innovació que incorporem als nostres productes. Però anem per passos.
La Casa de Carlota, és el nostre company de viatge, igual que nosaltres, són una empresa B Corp i pensen que el món empresarial ha de funcionar i connectar amb els consumidors des d’una perspectiva molt més humana, més social i més innovadora. Tal com ens explica Josep M. Batalla, fundador i director creatiu de La Casa de Carlota:”Fa uns anys vam pensar: què passaria si persones amb síndrome de Down poguessin participar, juntament amb la resta de l’equip, en sessions de creativitat?”
“L’experiment va ser un èxit”, comenta Batalla, “perquè vam descobrir una cosa terriblement òbvia: les diferents visions de la realitat i de la creativitat, distorsionada i generada òbviament per les seves característiques personals, permetien a la resta de l’equip disposar d’idees i plantejaments impossibles d’obtenir en processos més normalitzats i oferir als nostres clients solucions de dissent innovadores, fresques i diferents per als seus productes i marques”.
Després d’uns anys d’aprenentatge i selecció de les persones amb síndrome de Down més idònies per a La Casa de Carlota, es van atrevir a incorporar nou talent, persones amb autisme, i van descobrir, de nou, que continuaven incorporant noves visions. I totes diferents.
Amb el temps i una metodologia de treball pròpia, basada en el caos i la diversitat, han après a apreciar, distingir i saber utilitzar aquest talent diferent i la interacció com una manera diferent d’arribar a la creativitat. Pablo Picasso explicava que va trigar anys a pintar com els renaixentistes, però pintar com un nen li va costar tota una vida. El que fa especialment interessant treballar amb persones amb síndrome de Down és que ells no han desconnectat d’aquest talent natural i d’aquesta genuïtat infantil de la qual parla Picasso.
Per dissenyar la identitat gràfica per als plats preparats de La Cuina Veritas, La Casa de Carlota va crear un equip de treball format per dissenyadors professionals. Van utilitzar com a base de treball elements vegetals reals (patates i pomes) i tints ecològics sostenibles.
Amb les patates i les pomes es va crear un sorprenent imaginari gràfic de dibuixos de fruites i elements que componen les etiquetes dels envasos de Veritas. A més es va crear una tipogradia i una identitat corporativa pròpia per a la marca que s’adaptarà no només als nous envasos, sinó també a les campanyes de comunicació.