Inaugurem una botiga de 900 m2 a Palafrugell, la superfície més gran comercial dedicada exclusivament a l’alimentació ecològica. Amb una zona de degustació, fleca i plats de menjar per emportar la nova botiga suposa 12 llocs de treball de nova creació i incorpora 25 places d’aparcament, dues de les quals disposen de punts de recàrrega per a vehicle elèctric.
Obrim la nostra primera botiga a Palafrugell!
Segons Silvio Elias, el nostre director general, “la nova botiga de Palafrugell és una aposta ferma pel format de botiga destinació.
Oberta cada dia de la setmana, pretén donar servei a tot l’Empordà, com supermercat com amb la nostra oferta de plats per emportar i fleca ressò”.
Treballem amb 17 proveïdors de Girona, oferin-te més de 300 referències d’origen regional, com ous o fruita i verdura, entre altres.
El nou punt de venda ha estat construït sota criteris de sostenibilitat ambiental i eficiència energètica.
Gastronomia Take away 100% ecològica
L’obertura del nou establiment de Palafrugell incorpora
una nova secció de plats preparats per emportar, elaborats únicament amb ingredients ecològics amb la guia de la Xef d’alta gastronomia i experta en nutrició Mireia Anglada, especialista a combinar l’alta cuina amb l’alimentació saludable. Es podran adquirir amanides, plats tradicionals de la gastronomia catalana i un ampli ventall d’opcions per a vegans, plats preparats diàriament a la cuina que acabem d’inaugurar a les noves instal·lacions logístiques de Lliçà de Munt.
A més, les famílies podran gaudir de la cafeteria i degustar l’assortiment complet de pa i brioixeria ecològics que elaborem diàriament al nostre obrador, sense químics i amb massa mare.