Atenció al client
De dilluns a divendres de 9 a 20 h. Dissabtes de 9 a 14 h (excepte festius).
A mesura que arriba el fred, les mans i els llavis n’acusen els efectes, i els cosmètics ecològics i naturals els nodreixen i suavitzen a l’instant.
S’elaboren amb ingredients naturals i olis vegetals i estan totalment lliures de parafines, que tapen els porus, de manera que creen un efecte de falsa hidratació i provoquen una dependència del producte que porta a utilitzar-lo una vegada i una altra.
Les mans i els llavis són dues de les zones del cos més sensibles al fred, a causa principalment de la poca presència de glàndules sebàcies, cosa que provoca que es deshidratin i ressequin.
Amb el coronavirus la higiene de les mans s’ha convertit en un gest gairebé obsessiu que ha passat factura, ja que la sobredosi de sabó i gel hidroalcohòlic no sols desactiva el virus, sinó que també elimina els olis naturals de la pell.
Les cremes de mans ecològiques i naturals restauren el mantell hidrolipídic gràcies als seus potents actius:
Quan els llavis es ressequen és habitual humitejar-los amb la llengua, però no has de fer-ho perquè el seu pH és diferent al de la saliva i encara s’assequen més.
En lloc d’això, aplica’t un bàlsam específic a base d’olis naturals i extractes vegetals, que restauren les membranes cel·lulars dels llavis i en prevenen la descamació.
Entre els ingredients més efectius hi ha:
Rebutja les parafines
Els cosmètics per a les mans i els llavis del mercat no ecològic solen incloure en la seva fórmula parafines, uns derivats del petroli que cobreixen la pell amb una pel·lícula plàstica que tapa els porus, cosa que evita que la dermis respiri i causa un efecte addictiu.
Crema de mans per al fred molt hidratant. La manteca...
Aquest bàlsam labial hidrata i protegeix els llavis del fred....
Amb el fred, les mans es deshidraten i ressequen amb...
El cabell a la tardor tendeix a renovar-se i augmenten...