Cosmètica casolana

Netejador facial bifàsic – The beauty kitchen

Aquest netejador facial bifàsic ens ajudarà a eliminar tota la brutícia que acumula la pell durant el dia, alhora que elimina el maquillatge, aporta calma, suavitat i desinflama les pells més sensibles. La pell és l’òrgan més gran del cos, i per això, també hem d’alimentar-la correctament. Cada mes, Elisenda Monté, de Mamita Botanical Skincare, et facilitarà una recepta molt senzilla amb ingredients ecològics. Passa-t’ho bé preparant les teves mascaretes, exfoliants i cremes corporals!

Netejador facial bifàsic

Ingredients:

Elaboració:

  1. Aboca en un got mesurador l’oli de calèndula, el de cànem i el d’argània.
  2. Afegeix-hi l’aloe vera i barreja-ho.
  3. Col·loca-ho al recipient final i afegeix-hi l’aigua de roses i l’oli essencial d’espígol. És important que quedi una mica d’aire per poder agitar el netejador.
Fes-lo servir cada dia per desmaquillar-te o per netejar impureses de la contaminació ambiental. Agita’l abans d’impregnar el cotó. Caduca al cap de sis mesos. Prepara el teu kit de cosmètica casolana The Beauty Kitchen

Contingut relacionat

  • Cosmètica casolana

Abrillantador per al cabell – The beauty kitchen

Abrillantador per al cabell que a més aportarà una sensació...

  • Cosmètica casolana

Oli potenciador del bronzejat

La pell és l’òrgan més gran del cos, i per...

  • Cosmètica casolana

Tractament facial de tomàquet per a l’acnè – The beauty kitchen

La pell és l’òrgan més gran del cos, i per...